Az Amway a „One by one” - Egyenként a gyermekekért nemzetközi kampánya keretében kiemelt figyelmet fordít világszerte, így Magyarországon is a gyermekek támogatására. A vállalat június 1-2-án ismét országos kerékpáros programmal segítette beteg gyermekek gyógyulását.
A népszerű kezdeményezés öt éve indult Budapesten: az első jótékonysági kerékpározást a Bókay Gyermekklinika 175. évfordulója alkalmából hagyományteremtő céllal, 2014-ben rendezték meg, melyhez az Amway Hungária főtámogatóként csatlakozott. Az esemény célja az volt, hogy a résztvevők 10 kilométer kerekezéssel és jelképes nevezési díjjal támogassák a kórház munkáját, emellett felhívják a figyelmet az egészséges életmód fontosságára. A program akkora sikert aratott, hogy az elmúlt években az Amway és üzleti partnerei Budapest mellett országszerte több helyszínen is megszervezték az adománygyűjtő bringázást, ezzel segítve még több kisgyermek gyógyulását.
![](/img-cikk/bringa)
Idén újra Vác is részt vett a programban: június 1-jén közel kétszázan kerekeztek a kis betegek felépüléséért. A résztvevők a Jávorszky Ödön Kórház Csecsemő- és Gyermekosztálya javára ajánlhattak fel adományokat. A támogatói jegyekből befolyt összeget az Amway megduplázta, a bringás akció eredményeként 366 ezer forint gyűlt össze, melyet az intézmény ápolási termékek minőségi cseréjére fordít majd.
Az Amway-ről
A családi tulajdonú Amway a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, kínálatában több mint 450 csúcsminőségű szépségápolási, wellness és háztartási termék található, melyek kizárólag független termékforgalmazókon keresztül érhetők el a fogyasztók számára. Az 1959-ben Adában (USA) alapított vállalat több mint száz országban és területen működik, 2018-as éves árbevétele elérte a 8,8 milliárd dollárt. Az Amway legnépszerűbb márkái a NUTRILITE vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistri bőrápolók és színes kozmetikumok, valamint az eSpring víztisztító rendszerek.
sajtóközlemény Double Decker Communications
|