Tavaly az OTP Business új ügyfeleinek 15 százaléka már az interneten igényelt számlát cége számára. Mindehhez nincs is szükség másra, mint válaszolni néhány egyszerű kérdésre, hogy a 13 számlacsomag közül a legmegfelelőbbet ajánlhassa fel a portál a vállalkozó számára.
„A napi elfoglaltságok között mindenképp meg tudja könnyíteni és fel tudja gyorsítani az ügyintézést, ha valaki online indítja el a számlanyitási eljárást vállalkozása részére” – nyilatkozta a téma kapcsán Balázsi Diána, a kávézók üzemeltetése mellett nagykereskedelemmel is foglalkozó Ecorange Kft. ügyvezetője. Az OTP Business Nagykövet Programjának résztvevője tavalyelőtt, leginkább kényelmi okokból élt ezzel a lehetőséggel.
Az igénylés csupán néhány percet vesz igénybe, majd az ügyfél e-mailben kapja meg a szerződés tervezetét, azt is kiválaszthatja melyik fiókban és mikor kívánja aláírni, így várakozás nélkül, gyorsan túl lehet a papírmunkán.
„Az online számlanyitás kezdeményezésére kialakított weboldal – ahogy általában a pénzintézet többi online felülete – egyszerűen értelmezhető és könnyen áttekinthető, így nem okozott gondot, hogy pontosan mit is kell csinálni. Ezt követően pedig a banki adminisztráció is gyorsan és rugalmasan történt a fiókban” – emlékezett vissza Balázsi Diána.
Ha a vállalkozó már az igény benyújtásának napján személyesen aktiválja számláját, már aznap használhatja is. A lehetőséggel a társas és egyéni vállalkozások, valamint őstermelők mellett egyéb szervezetek (pl. alapítványok és egyesületek) is élhetnek. A számlához tartozó bankkártyát – kérésre – a bank kipostázza.
„Célunk e lehetőség megteremtésével is az volt, hogy a banki ügyintézés minél kevesebb időt vegyen el ügyfeleinktől, legyen szó mikro-, kis- vagy közepes vállalkozások vezetőiről” – mondta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.
Bővebb információ, az online számlanyitásról itt található.
OTP Business sajtóközlemény fotó: otpbank.hu
|