A város hivatalos honlapja (www.dunakeszi.hu) és a Facebook felületeinken túl a Dunakeszi App talán legérdekesebb funkciója a lakossági bejelentés, amely GPS koordináta helymegjelölés segítségével, akár fotóval jelenthetik az aktuális, városunkat érintő problémát (kátyú, úthiba, rongálás stb.), amely egyenesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatához érkezik be.
Mint azt Sipos Dávid, a Polgármesteri kabinet- és Programiroda vezetője elmondta, hogy tavaly év végén fejeződött be a saját fejlesztésű Dunakeszi App tesztidőszaka, melyet mobiltelefonokra és táblagépekre tölthetnek le a város polgárai, és mindenki, aki kíváncsi Dunakeszi életére, a városi intézmények szolgáltatásaira, programokra vagy egy pontos címre. A városi hírek, és programok elérése mellett, ami igazán újdonság, hogy az applikáció segítségével a lakosság bejelentést tehet az utak állapotáról, az általa „felfedezett” kátyúról, melyről a fényképen kívül leírást is küldhetnek.
– A GPS koordinátái alapján meg tudják jelölni, hogy pl. hol van kátyú, kidőlt fa, vagy probléma a csapadékvíz elvezető rendszerrel. A Dunakeszi App igénybevételével – a személyesen, telefonon, az interneten, postai úton tett bejelentés és kapcsolattartás mellett - egy olyan felületet hozott létre az önkormányzat, melyen keresztül a lakossági igényeket még gyorsabban, egyszerűbben tudjuk kiszolgálni – mondta Sipos Dávid, aki hozzátette: „a Dunakeszi App mobilalkalmazás már elérhető és ingyenesen letölthető Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező okostelefonokra. Töltse le Ön is, hogy első kézből, a legkényelmesebb módon tájékozódhasson a városunkat érintő fontos ügyekről.”
(Vetési) Dunakanyar Régió
|