Akkor gyújtom meg a torta-tűzijátékot, amikor szóltok – mondta Laczkó Szilvia az ügyfélszolgálat vezetője, aki kollégáival együtt izgatottan készült a „kis házi ünnepségre”, az amúgy mindig nyugodt ügyfélszolgálatosokkal a városházán.
Két éve nyílt meg a városházán – az évszázados épület átalakításával és rendkívül modern belső arculatot és technikai hátteret kialakítva – az országban egyedülálló önkormányzati ügyfélszolgálat. Az új szolgáltatást gyorsan megkedvelték az ügyfelek, akik a jól szervezett szakmai előkészítő munkának köszönhetően néhány perc alatt el tudják intézni ügyeiket a városházán, vagy az internet segítségével.
„Az új rendszernek köszönhetően az egyes témák gazdái zavartalanul dolgozhatnak az irodákban, akiknek csak az előkészítő munkára, a lakosság által felvetett kérések és igények szakszerű megoldására kell koncentrálniuk. Az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás és a szakmai háttérmunka külön választása is jelentős hatékonyságnövekedést eredményez” – mondta az ügyfélszolgálat megnyitásakor Dióssi Csaba polgármester.
Az eltelt két év az önkormányzat döntésének ésszerűségét és az ügyfélszolgálat munkatársainak színvonalas munkáját dicséri, hiszen a lakosság gyorsan, kulturált környezetben intézheti ügyeit.
A két éves születésnapi ünnepségen Dióssi Csaba méltán szólt elismeréssel az ügyfélszolgálat munkatársainak teljesítményeiről, akik sokat segítenek a dunakeszieknek. A polgármester elmondta azt is, hogy a lakosság körében végzett városi felmérés szerint az egyik legjobb minősítést az ügyfélszolgálat kapta az emberektől.
A lakosság számára a kényelmi változást jelentő ügyféltér kialakítása mellett a szervezett szolgáltatáson túl fontos szempont, hogy pl. van ügyfélhívó, fizethetnek bankkártyával, de a szüleikkel érkező gyermekeket a részükre elkülönített játszósarok fogadja.
(B. Szentmártoni) Dunakanyar Régió Fotó: dunakeszipost.hu
|