A megjelölt átvételi határidő leteltét követő munkanapon a posta az Erzsébet-utalványt tartalmazó küldeményt visszaküldi a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság részére.
Kérhető újbóli kézbesítés, melyet 2018. február 28-ig lehet megtenni az alábbi levélcímen:
- Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, 1820 Budapest.
A kérelemben meg kell jelölni azt a lakcímet, amelyre a kézbesítést kéri a jogosult.
Az Erzsébet-utalvánnyal kapcsolatos kérdésekben általános felvilágosítást az alábbi elérhetőségeken kaphat:
- kormányzati ügyfélvonal: 1818
- kormányzati ügyfélvonal külföldről: +36 (1) 550-1858
- Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság: 06-80-204-884
Ezek közül a kormányzati ügyfélvonal 0-24 órában elérhető, a nyugdíjfolyósító szerv zöld számán munkaidőben tudnak felvilágosítást nyújtani.
Dunakeszi Város Önkormányzata az érintettek széles körű tájékoztatása érdekében a város www.dunakeszi.hu weboldalán tette közé az ismertető anyagot, amely ITT olvasható.
|