Mint ahogy Imre Zsolt, a Dunakeszi Járási Hivatal vezetője elmondta; Dióssi Csaba polgármester és a városi önkormányzat segítsége nélkül nem tudták volna megvalósítani az átalakítást.
![](/img-cikk/okm1)
Dióssi Csaba és Imre Zsolt
A hivatalt néhány hónapja vezető Imre Zsolt úgy fogalmazott; már, amikor először belépett az okmányirodába, akkor elhatározta, hogy a várakozó helyiség és az ügyféltér között emelkedő falat le kell bontani, nyitottá kell tenni az ügyfélszolgáltatást.
– Megkeresésemre nyitott volt az önkormányzat, polgármester úrék segítségével kikerült a fal, az egy légterűvé átalakított helyiséget kifestettük. Úgy érzékelem, hogy az ügyfelek komfortérzetének javítása érdekében tett változtatások kedvező fogadtatásra találtak. Kollégáink szerint így sokkal nyugodtabb, áttekinthetőbb az ügyintézés, mert a várakozók is látják, hogy a pultoknál folyamatos a munkavégzés. Egy szóval, javult a szolgáltatás minősége, hiszen a komplex szolgáltatás most vált teljessé az elektronikus sorszámhívó kiépítésével – húzta alá Imre Zsolt, aki úgy véli, szimbolikus üzenete van az ügyfélváró és az ügyféltér között emelkedő fal lebontásának.
![](/img-cikk/okm)
– A 21. századi közigazgatásban nem lehet fal ügyfél és ügyintéző között – hangsúlyozta Imre Zsolt, a Dunakeszi Járási Hivatal vezetője.
Dióssi Csaba polgármester elmondta, hogy - noha másfél év múlva a vasútállomás mellett megnyílik az új, 21. századi színvonalat képviselő okmányiroda, de addig is – szívesen támogatták a hivatalvezető kérésének megvalósítását, mert ez által is Dunakeszi lakosságának a kiszolgálását javítják.
– A dolgozók és a lakosság között emelkedő falat lebontottuk, aminek eredményeként sokkal ügyfél közelibb és gyorsabb lett az ügyintézés, komfortosabbá vált a környezet – mondta a polgármester.
![](/img-cikk/okm2)
Dióssi Csaba szerint a változtatásnak az a legfontosabb üzenete, hogy a lakosság számára igyekszik javítani a szolgáltatás minőségét, az ügyfelek és az ügyintézők gördülékeny együttműködését. A polgármester úgy látja, a járási hivatal komoly erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy Dunakeszin az országos átlagnál kedvezőbb, vagyis rövidebb legyen a várakozási idő az okmányirodában.
![](/img-cikk/okm3)
– Ezen a területen is az a cél, hogy a dunakesziek átlagon felüli szolgáltatást kapjanak az önkormányzattól és a kormányhivataltól egyaránt –jelentette ki a város polgármestere.
Elismeréssel beszélt a pozitív változásról Csernus Péterné is; - Nyitott, áttekinthető az okmányiroda, gép adja a sorszámot. Jól látható, hogy az ügyintézők gyorsan dolgoznak, nagyon elégedett vagyok – mondta az ügyeit intéző asszony.
![](/img-cikk/okm6)
Csernus Péterné a Telekeszi TV-nek és a Dunakanyar Régiónak adott nyilatkozatában elismeréssel beszélt a pozitív változásokról
![](/img-cikk/okm4)
Erdész Zoltán alpolgármester (jobbról) is fontosnak tartotta a felújításokat
![](/img-cikk/okm5)
![](/img-cikk/okm7)
![](/img-cikk/okm8)
Imre Zsolt hivatalvezető bemutatta a MÁV Nagyállomásnál épülő kormányzati negyed terveit
![](/img-cikk/okm9)
A Bajcsy-Zsilinszky úti épületből várhatóan másfél évben belül a MÁV Nagyállomásnál épülő kormányzati központba költözik az okmányiroda is
Vetési Imre (Dunakanyar Régió) Fotó:KesziPress
|