2024. július 28. vasárnap - Szabolcs Dunakeszi | Göd | Fót | Szentendre | Sződliget | Vác | Verőce | Kismaros | Nagymaros | Zebegény | Szob
Címlap | Külföld | Belföld | Kultúra | Sport | Hirdetés | Ingatlan | Bulvár | A nap receptje


Lapjaink

Lapjainkat letöltheti itt!

Lapjainkat letöltheti itt!











Támogatóink








Magyarország felhőképe

Felhőkép

Menetrendek

» MÁV - ELVIRA
» VOLÁN
» MAHART


E-mail belépők

» Freemail
» Gmail


Linkek

» Femina
» Használtautó
» Benzinár kereső
» Útvonalterv
» Autópálya-matrica
» Központi Tudakozó
» Magyarország.hu
» Állások

2020. 03. 16.
Dunakeszi: Határozatlan ideig szünetel a személyes ügyfélfogadás a hivatalban

Magyarország Kormánya által elrendelt vészhelyzetre tekintettel, valamint a központi intézkedés hatékonyságának biztosítása érdekében 2020. március 16-tól határozatlan ideig szünetel a személyes ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban.

A hivatali dolgozók a megszokott hivatali időben - telefonon és e-mailben - rendelkezésére állnak a lakóknak. Kérelmek beadására továbbra is van lehetőség postai úton vagy elektronikus kapcsolattartási rendszeren keresztül. (ügyfélkapu regisztrációval rendelkező lakosok részére)

A vészhelyzet visszavonásáig szünetel a személyes polgármesteri, alpolgármesteri és jegyzői fogadóóra is.

Az alábbi elérhetőségeken kereshet meg minket a személyes ügyfélfogadás mellőzésével:

Postai cím: 2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Telefonszám: +36 27 542 800

Email:    ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu

              foepitesz@dunakeszi.hu

Amit az epapír szolgáltatásról tudni kell: https://dunakeszi.hu/ugyintezes_eugyintezes

Amit az Önkormányzati Hivatali portálról tudni kell: https://dunakeszi.hu/ugyintezes_urlapok (ügyfélkapus regisztrációval rendelkezők számára)

Az Önkormányzat az ügyfelek megértését és együttműködését kéri!

 




| Impresszum | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Közlemény |

© 2024 Dunakanyar Régió - Közéleti Újság Online Kiadása

Legfrissebb hírek

| Következő 15 |