2019. április 24. szerda - György Dunakeszi | Göd | Fót | Szentendre | Sződliget | Vác | Verőce | Kismaros | Nagymaros | Zebegény | Szob
Címlap | Külföld | Belföld | Kultúra | Sport | Hirdetés | Ingatlan | Bulvár | A nap receptje


Lapjaink


Lapjainkat letöltheti itt!


Lapjainkat letöltheti itt!









Támogatóink








Magyarország felhőképe

Felhőkép

Menetrendek

» MÁV - ELVIRA
» VOLÁN
» MAHART


E-mail belépők

» Freemail
» Gmail


Linkek

» Femina
» Használtautó
» Benzinár kereső
» Útvonalterv
» Autópálya-matrica
» Központi Tudakozó
» Magyarország.hu

2019. 01. 20.
Két éves a városházi ügyfélszolgálat

Két évvel ezelőtt jött létre a dunakeszi városházán az ügyfélszolgálat. Ezt ünnepelték meg a héten az ott dolgozókkal, akiknek Dióssi Csaba polgármester mondott köszönetet.

Akkor gyújtom meg a torta-tűzijátékot, amikor szóltok – mondta Laczkó Szilvia az ügyfélszolgálat vezetője, aki kollégáival együtt izgatottan készült a „kis házi ünnepségre”, az amúgy mindig nyugodt ügyfélszolgálatosokkal a városházán.

Két éve nyílt meg a városházán – az évszázados épület átalakításával és rendkívül modern belső arculatot és technikai hátteret kialakítva – az országban egyedülálló önkormányzati ügyfélszolgálat. Az új szolgáltatást gyorsan megkedvelték az ügyfelek, akik a jól szervezett szakmai előkészítő munkának köszönhetően néhány perc alatt el tudják intézni ügyeiket a városházán, vagy az internet segítségével.

„Az új rendszernek köszönhetően az egyes témák gazdái zavartalanul dolgozhatnak az irodákban, akiknek csak az előkészítő munkára, a lakosság által felvetett kérések és igények szakszerű megoldására kell koncentrálniuk. Az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás és a szakmai háttérmunka külön választása is jelentős hatékonyságnövekedést eredményez” – mondta az ügyfélszolgálat megnyitásakor Dióssi Csaba polgármester.

Az eltelt két év az önkormányzat döntésének ésszerűségét és az ügyfélszolgálat munkatársainak színvonalas munkáját dicséri, hiszen a lakosság gyorsan, kulturált környezetben intézheti ügyeit.

A két éves születésnapi ünnepségen Dióssi Csaba méltán szólt elismeréssel az ügyfélszolgálat munkatársainak teljesítményeiről, akik sokat segítenek a dunakeszieknek. A polgármester elmondta azt is, hogy a lakosság körében végzett városi felmérés szerint az egyik legjobb minősítést az ügyfélszolgálat kapta az emberektől.

A lakosság számára a kényelmi változást jelentő ügyféltér kialakítása mellett a szervezett szolgáltatáson túl fontos szempont, hogy pl. van ügyfélhívó, fizethetnek bankkártyával, de a szüleikkel érkező gyermekeket a részükre elkülönített játszósarok fogadja.



(B. Szentmártoni) Dunakanyar Régió
Fotó: dunakeszipost.hu

| Impresszum | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Közlemény |

© 2019 Dunakanyar Régió - Közéleti Újság Online Kiadása

Legfrissebb hírek

Göd: Jubileumi ünnepség (2019. 04. 24.)Új kormányablakot avattak Vácon (2019. 04. 23.)Dunakeszi Vízitúra Kupa - 2019 (2019. 04. 23.)Napközben esőre, szélre egyaránt számíthatunk (2019. 04. 23.)Göd: Életműdíjat vehetett át Koncz Gábor színművész (2019. 04. 23.)Dr. Beer Miklós: Húsvét jegyében (2019. 04. 20.)Helytörténet: Húsvét a régi Dunakeszin (2019. 04. 20.)M2: az ünnep alatt nem lesz változás a forgalmi rendben (2019. 04. 19.)Két éve nem volt ilyen magas a pótdíjak utáni befizetések összege (2019. 04. 19.)Parányi adomány Húsvétkor (2019. 04. 19.)Megtartotta első ülését a Zöld Híd társulás az új elnök levezetésével (2019. 04. 18.)Sződligeten is gyűjtenek a Notre-Dame újjáépítésére (2019. 04. 18.)Húsvét alkalmából csomagokat juttattak családoknak (2019. 04. 17.)Rétvári: Megújulnak falvaink (2019. 04. 17.)Fókuszban a Kosdi úti kereszteződés (2019. 04. 17.)
| Következő 15 |