2018. 12. 07. Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban
Dunakeszi Önkormányzata értesíti a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2018. december 24-től 2019. január 2-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Az ügyfélfogadás 2019. január 2-től a megszokott módon és időben üzemel. Az anyakönyvvezetők ügyeletet tartanak, az anyakonyv@dunakeszi.hu e-mail címen várják a bejelentéseket, rendkívüli esetben pedig hívják a műszaki ügyelet telefonszámát: +36 70 380 6473
Közvilágítási problémák esetén kérjük, az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjen jelezni az Eurovill Kft. felé.: